مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 52 |
حجم | 0 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت |
توضیحات کامل
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
کامل و قابل ویرایش
شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق
به همراه منابع معتبر و استاندارد
توجه : در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 91 می باشند استفاده شده است .
بخشی از قسمت پیشینه تحقیق :
صلواتی و همکاران(1390) مطالعه ای با عنوان بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان) انجام دادند. در پژوهش حاضر اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری، مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش 180 نفر از کارکنان شعب بانک رفاه استان کردستان می باشد. در این پژوهش برای اکتشاف عوامل و بسط گویه های پرسشنامه از روش تحلیل مولفه های اصلی و روابط ساختاری استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد، مدیریت دانش از طریق منابع دانش بر جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی رضایت مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتری و تعامل با مشتری اثر مثبت و معنی داری دارد. بر اساس یافته ها بیشترین اثرگذاری مدیریت دانش بر رضایت مشتری بوده و متغیرهای وفاداری، جذب و تعامل با مشتری در درجات بعدی قرار دارند.
فهرست مطالب موجود :
2-1 مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-1 تاریخچه و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-2 فلسفه ارتباط با مشتری
2-1-3 مفهوم بازاریابی
2-1-4 بازاریابی خدمات بانكی
2-1-5 بازاریابی نوین در مقابل بازاریابی سنتی در صنعت بانکداری
2-1-6 لزوم بازنگری در شیوه های سنتی فهم رفتار و نیازهای مشتری
2-1-7 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-8 مزیتهای تجاری مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-9 موانع ممکن بر سر راه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-10 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-11 مزایای مهم به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
2-1-12 انواع مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-13 مسائل کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-14 سیرتكاملی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
2-1-15 مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (e-CRM)
2-1-15-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM)
2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان
2-1-17 CRM در بانک ها
2-1-17-1 اهمیت CRM در بانک ها
2-1-17-2 اهدافCRM در بانک
2-1-18 مزایای CRM
1-1-18-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک ها
2-1-18-2 اصول CRM
2-1-19 نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-20 همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری
2-3 پیشینه عملی
2-3-1 تحقیقات انجام گرفته در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری
منابع فارسی
منابع لاتین
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از download
دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از www
دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
خرید فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از pdf
دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از word
دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free
خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) از free